Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

la vida es un carnaval

‘Η αλλιώς τι μου έμαθε το καρναβάλι. Για άλλη μια φορά θυμήθηκα πόσο γαμάτη γίνεται η Πάτρα. Γιατί ναι μεν θα βρεθούν πολλοί ( είτε Πατρινοί που έχουν ζήσει δέκα και βάλε καρναβάλια είτε κάτι ψευτοδιανοούμενοι αιώνιοι φοιτητές που στην ουσία δεν έχουν ζήσει κανένα ) να σου πουν ότι το βαρέθηκαν, αλλά υπάρχουν και κάποιοι που δεν το βαριούνται ποτέ. Βαριέσαι ποτέ τη γιορτή? Αυτό που με τρελαίνει είναι η ενέργεια που έχουν όλοι. Αν εξαιρέσεις τους λάθρομετανάστες που βρίσκουν ευκαιρία για να κλέψουν και κάποια μαγαζιά που ξαφνικά τη βλέπουν Κολωνάκι, η Πάτρα στο καρναβάλι είναι Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΗ. Ίσως βέβαια φταίει η παρέα μου που κάνει κάθε μέρος τέλειο. Και το καρναβάλι αυτό ήταν αφορμή για ένα τρελό ( ελπίζω όχι τελευταίο) reunion με τα κορίτσια που πέρασα τα καλύτερά μου χρόνια. Το καρναβάλι αυτό λοιπόν μου έμαθε πως είναι να πηγαίνεις σε club που έχει πιτζάμα party και να είσαι κανονικά ντυμένη, πως είναι ανεβαίνεις τα σκαλιά της Νικολάου τραγουδώντας ‘’ στα ίδια μέρη’’ , πως είναι να χορεύεις την ‘’πριγκιπέσσα’’ για την Δανάη που δεν ήρθε και μου έλειψε,. Ένα κακό όμως που μου έμαθε το καρναβάλι είναι να μην πίνω από μπουκάλια. Γυάλινα. Σε συνδυασμό με μεθυσμένους που παρελαύνουν. Και για να το μάθω αυτό , μου στοίχησε πολλά νεύρα και μισό δόντι που έφυγε από το μπουκάλι που κρατούσε η πιο καλή μου φίλη και από δυο παιδιά που χορεύαν. Αλλά δεν πειράζει γιατί κάτι μου λέει πως αυτό ήταν το καλύτερο καρναβάλι που έζησα και ίσως το τελευταίο. Και την τελευταία νύχτα που πέρασα με εκείνη την παλιοπαρέα θα την θυμάμαι για πάντα όσο μπορώ δηλαδή γιατί είχα πιει και λιγάκι. θυμηθείτε απλά να ζείτε την κάθε στιγμή λιγάκι παραπάνω γιατί είναι σίγουρο πως όταν φύγει θα νοσταλγείτε και αυτό είναι που μου μαθε και πιο καλά το φετινό πατρινό καρναβάλι και φυσικά να θυμηθώ να μην ξαναπιώ ποτέ μαυροδάφνη.
καληνύχτες

7 σχόλια:

  1. sou vgike to donti me to gialino mpoukali h alla d allwn katalava? ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν μου βγήκε έσπασε σχεδόν το 1/3 του δοντιού καλά κατάλαβες..πρώτη φορά σε οδοντίατρο από αυτό... δεν πειράζει ατύχημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ax Πάτρα και καρναβάλι....όλα μου τα φοιτητικά χρόνια τέτοια εποχή πάντα εκεί...
    Και φέτος εκεί θα ήμουν αλλά συνέπεσε με κάτι πολύ σημαντικό και έτσι έσπασα την παράδοση και πήγα στην Αθήνα...
    Αλλά θα συμφωνήσω να ζούμε την κάθε στιγμή και ότι η Πάτρα είναι υπέροχη όταν έχει καρναβάλι....όλα είναι μια μεγάλη γιορτήηηηηηηη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mary...Πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστώ,,ελπίζω να περάσατε τέλεια...όσο για το δόντι μου έχω και άλλα δεν πειράζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. hahahah γιατι ηρθε πάλι ναι! το καρναβάλι ναι!!
    όμορφες οι στιγμες π περιγραφεις... φαίνεσαι ευτυχισμενη για το 1.3 δοντιού π σ λειπει...!! ;)
    και σε παρακαλω΄, μην μου πεις οτι ΟΝΤΩΣ δε θα ξαναπιεις μαυροδάφνη...!! ο.Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ! πατρινό καρναβάλι οι καλύτερες αναμνήσεις...
    ακομα και αν συμβαινουν μικροατυχηματάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή