Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

γκρίνια

Εδώ και χρόνια,λανθασμένα κατά τη γνώμη μου,έχει επικρατήσει η εξής άποψη..πως όλες οι γυναίκες είναι γκρινιάρες. Έχω κατηγορηθεί ουκ ολίγες φορές για το πόσο δύσκολος άνθρωπος και αγύριστο κεφάλι είμαι. Και ναι είμαι..και είμαι πολύ. Θέλω να κάνουν αυτό που μου λένε γιατί αλλιώς στραβώνω. Και θέλω αυτό που ζητάω ακριβώς όπως το ζήτησα,αλλιώς δεν το θέλω καθόλου..Φυσικά όταν δεν γίνεται αυτό φαίνομαι εγώ η λάθος και όχι εκείνοι που δεν κράτησαν τον λόγο τους. Τον τελευταίο καιρό άκουσα έντονα στην δουλειά μου πως γκρινιάζω και να δηλώσω στους αγαπητούς συναδέλφους..εγώ είμαι γκρινιάρα ή μήπως εσείς δεν κάνετε σωστά αυτό για το οποίο πληρώνεστε??? Και για να επανέλθω στο αρχικό θέμα. Γκρίνια είναι η χωρίς λόγο εκδήλωση παραπόνων. Δεν συμφωνώ όμως πως όλες οι γυναίκες γκρινιάζουν. Για να μιλήσω προσωπικά, θα γκρινιάξω στον γκόμενο μου όταν μου λέει πως θα με πάρει σε λίγο και το κάνει 2 ώρες μετά. και όχι μόνο θα γκρινιάξω αλλά θα του στείλω και άσχημα μηνύματα, έτσι γιατί θα χω νεύρα μαζί του. Θα του γκρινιάξω όταν ξεστραβώνεται να κοιτάζει κάποια ενώ είμαι μπροστά, γιατί ναι μεν κοιτάει όταν λείπω, πρέπει να το κάνει και ενώ είμαι μπροστά. Θα του γκρινιάξω όταν μου τάξει κάτι και δεν το κάνει γιατί έχω μάθει να κρατάω το λόγο μου και θέλω και οι άλλοι να κάνουν το ίδιο. Θα του γκρινιάξω και για πολλά ασήμαντα και χαζά για τα οποία όμως θα έχω δίκιο. Δεν θα του γκρινιάξω όμως αν βγει με τους φίλους του, ούτε αν γυρίσει στο σπίτι μεθυσμένος, Δεν θα του γκρινιάξω για λάθη που κάνει ενώ τον έχω προειδοποιήσει αν και μέσα μου καίγομαι να του φωνάξω ΣΤΑ ΛΕΓΑ. Δεν θα τσαντιστώ αν είμαστε μακριά και με πάρει τηλέφωνο μόνο μια φορά. Δεν θα γκρινιάξω αν δεν προσέξει το καινούριο μου φόρεμα, θα γκρινιάξω όμως αν την ίδια στιγμή προσέξει κάτι καινούριο σε μια άλλη. Δεν θα γκρινιάξω αν έχει πράγματα από πρώην θα τσαντιστώ όμως αν ασχολείται ακόμα σε μεγάλο βαθμό μαζί της. Και ερωτώ ΠΟΣΟ γκρινιάρες είμαστε πια?? Τελικά μήπως εσείς γκρινιάζετε ότι γκρινιάζουμε??

1 σχόλιο:

  1. ουπς!
    Έπεσα σε καυτό θέμα!
    ΦΕΥΓΩΩΩΩΩΩΩ!!

    http://dark13sun.blogspot.com/2011/11/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή