Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

παράνοια

Είναι κάποιες μέρες που ξυπνάω δαιμονισμένη..μου φταίνε όλα. τα μαλλιά μου ,το σκυλί μου, η τηλεόραση που ποτέ δεν έχει τίποτα, ο καφές μου, τα ρούχα μου, τα άντερα μου , όλα. είναι αυτές οι μέρες που αρπάζομαι από κάθε κουβέντα που θα πει ο άλλος και αρχίζω ν κατεβάζω καντήλια. Και αυτές οι μέρες είναι συνήθως κυριακές, που το κεφάλι μου είναι καζάνι από το χθεσινοβραδινό μεθύσι, που η πόλη είναι ερημωμένη και πρέπει να κάνω ολόκληρο ταξίδι για να βρω περίπτερο ανοιχτό. Βέβαια υπάρχουν και κυριακές χαρούμενες όπως τα καλοκαίρια ,που δεν έχουν διαφορές από τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας και συνήθως τις περνάς σε μια παραλία. Εκείνες οι κυριακές όμως του χειμώνα δεν παλεύονται με τίποτα, με τους πλασιέ βιβλίων να σου χτυπάνε στις 11 το πρωί και στα καπάκια κουστουμαρισμένοι τύποι από αιρέσεις που έρχονται να σε σώσουν από την αμαρτωλή ζωή. Και έπειτα είναι και εκείνες οι μυρωδιές της γειτονιάς από διάφορα ψητά που σου σπάνε τη μύτη αλλά και τα νεύρα, γιατί δεν είσαι πια στο πατρικό σου αλλά σε ένα νοικιασμένο δυάρι και ζεις με τοστ και fast food. Κι όμως λες να μη χάσεις ττη μέρα και παίρνεις τις φίλες σου που όμως είναι κομμάτια από το χθεσινό βράδυ και ξερνάνε σαν τα γατιά ακόμα. Το παίρνεις απόφαση λοιπόν πως απόψε το βράδυ θα είναι ήρεμο και μοναχικό και πας να νοικιάσεις καμιά ταινία μα η παράνοια σε χτυπάει και εκεί γιατί όλες οι καλές είναι νοικιασμένες. Και αφού το παίρνεις απόφαση βγαίνεις για μια μπίρα η οποία συνοδεύεται από αμέτρητα σφηνάκια γιατί είσαι και κοπέλα, και κάπως έτσι καταλήγεις να ξυπνάς Δευτέρα με το ίδιο βαρύ κεφάλι. Αλλά δεν σε νοιάζει και η παράνοια δεν σε πιάνει πια, γιατί δεν είναι Κυριακή αλλά Δευτέρα..

5 σχόλια:

  1. όλοι έχουμε αυτές τις μέρες...μέρες γκρίνιας τις λέω εγώ..

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην το λες!!!υπάρχουν άνθρωποι που δεν εκνευρίζονται ποτέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και είμαι και εγώ σε κατάσταση νεύρων από χτες πιο έντονα και συνεχίζω.....πφφφφφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαββατο βραδυ, Σαββατο βραδυ, Σαββατο βράδυ... Κυριακή πρωι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή