Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Λα φαμιγια

Σήμερα πήγα μια βόλτα στα μαγαζιά . βασανιζόμουν για ώρα για το αν θα έπρεπε να αγοράσω το 44 μαύρο μου φόρεμα ή μήπως να έπαιρνα αυτό το μπλέ ελεκτρίκ που κρατούσα, έτσι για αλλαγή. . ο προβληματισμός μου διακόπηκε από τις τσιρίδες μιας 14 χρονης που τσίριζε σε τόνους σοπράνο στη μητέρα της.. Ειλικρινά ήθελα να της χτυπήσω το κεφάλι στο πάτωμα μέχρι να συνέλθει και να της ουρλιάξω ‘’σε ποιον τολμάς και μιλάς έτσι ;; ‘’. Μαζί με τους ανθρώπους που είναι αγενείς, οι άνθρωποι που βρίζουν τους γονείς τους πραγματικά με εξοργίζουν. Ακούω ενήλικες να κοροιδεύουν, να βρίζουν τους γονείς τους ή ακόμα χειρότερα να μην τους μιλάνε γιατί αδυνατούν να τους κάνουν τα χατίρια. Το θεωρώ επιμελώς απαράδεκτο . Δεν λέω ότι δεν έχω έρθει σε αντιπαράθεση με τους γονείς μου αλλά ποτέ δεν θα τους στόλιζα με διάφορα κοσμητικά επίθετα. Και ναι θέλω το αυτοκίνητο που μου τάξανε με το πτυχίο μου μα ξέρω επίσης πως είναι δύσκολη εποχή για τέτοια δώρα. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους που τα βάζουν με την οικογένειά τους και ξεστομίζουν ως απάντηση σε όλα το κλασικό ‘’μακάρι να μην με έκανες ‘’.ειδικά μετά την ενηλικίωση ενός ανθρώπου οι γονείς δεν φέρουν καμία ευθύνη, αφού δεν είναι πια κηδεμόνες. Παρ ‘όλα αυτά οι περισσότεροι νέοι ζουν με την οικονομική βοήθεια των γονιών τους μέχρι τα 30 τους ,παρότι στην παρέα το παίζουν επαναστάτες φορώντας το disquared παντελόνι που πλήρωσε ο πατέρας τους. Οι γονείς σε μεγαλώνουν , σε ταίζουν , σε σπουδάζουν, φροντίζουν να μην σου λείψει τίποτα, στερούνται τα πάντα για να σε μεγαλώσουν και φτάνεις στην ηλικία των 20 κάτι και εκτός του ότι δεν εκτιμάς τίποτα από αυτά που κάνανε αυτοί οι άνθρωποι για σένα τολμάς και σηκώνεις και φωνή???
Προσωπικά, από μικρή θαύμαζα τους γονείς μου και ειδικά των πατέρα μου. Και τώρα που δουλεύω και ζω μόνη μου τον θαύμασα περισσότερο. Αναρωτιέμαι αν παλιά ήταν πιο εύκολο με ένα μισθό να συντηρείς μια οικογένεια ή αν εκείνος το έκανε να φαίνεται τόσο εύκολο γι αυτό ποτέ δεν μου έλειψε τίποτα. Ειλικρινά νιώθω πως τους χρωστάω τα πάντα στη ζωή μου. Τις γνώσεις που μού μετέδωσαν ,τις αξίες, τον χαρακτήρα μου και όλες αυτές τις όμορφες αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων. Ξέρω πως είναι δύσκολο ένα παιδί να ανταποδώσει στους γονείς του όλα αυτά που του δώσανε. Το μόνο που θέλω είναι να είναι ευτυχισμένοι γιατί τους αξίζει. Και ξέρω πως θα είναι όταν θα είμαι και γω γιατί αυτή είναι η χαρά των γονιών ,να βλέπουν τα παιδιά τους ευτυχισμένα. Γι αυτό ξανασκέψου το την επόμενη φορά που θα υψώσεις φωνή στην μητέρα σου γιατί μαγείρεψε μπάμιες!!!

5 σχόλια:

  1. xaxa!teleio!!!symfwnw apoluta mazi sou an kai exw pesei sth pagida ki egw na fwnaxw arketes fores h na logomaxhsw alla mesa sth zwh einai kai ayta!
    filh de mporoume na tous antapodwsoume isws to megalytero dwro pou mas exoun kanei pou arxika mas eferan sth zwh kai me kopous mas eftasan edw pou eimaste!alla an eimaste dipla tous panta, ews ta va8ia tous geramata pisteyw einai oti kalytero!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εννοείται ότι έχρεσαι σε αντιπαράθεση γιατί καμιά φορά έχουν και απαιτήσεις που δεν συμβαδίζουν με την εποχή μας. και γω φώναξα σήμερα στη μητέρα μου γτ είχα κλειστό το κινητό μου 2 μέρες και άρχισε να παίρνει τις φίλες μου. άμα είναι κλειστό το κινητό του παιδιού για το γονιό σημαίνει πως έπαθε κάτι άσχημο πάντα μα πάντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaxa!ase...ki egw malwsa gia ton aderfo mou mazi ths! alla mana einai de diaxwrizei ta paidia ths kai as emeis ta paidia fagwnomaste!
    gi'ayto mwre as tous shkwnoume ta thl. (oxi ta polla) giati fovaountai kai aytoi kai ayth h ataka tous oti: ua kanete paidia kai ua deite kai eseis! oso kai an thn koroideyw katava8os th fovamai...
    kalo vrady na exeis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος. Το να ζητάς κι άλλα όταν σου έχουν δώσει τα πάντα είναι γαιδουριά, αχαριστία και τσογλανίωση μαζί. Γιαυτό πρέπει από μικρός κάποιος να δουλεύει, να βοηθάει, να μη τεμπελιάζει. Στη ταβέρνα του θείου, στο καφενείο του παππού, στο μαγαζί της θείας, στα χωράφια του άλλου θείου. Οπουδήποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν είναι ανάγκη να δουλεύεις από μικρός είναι ανάγκη όμως να τους σέβεσαι και να τους εκτιμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή