Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

παλιό-φιλη

Αναρωτιέμαι για πολλούς ανθρώπους σε τι είδους οικογένειες μεγαλώνουν και με αφορμή την προηγούμενα ανάρτηση μου θεωρώ πως δεν φταίνε αποκλειστικά οι γονείς για τον σκατοχαρακτήρα που διαμορφώνουν κάποια άτομα μεγαλώνοντας. Έχω ακούσει άτομα να μου σούρουν τα 1002 επειδή δεν τους έκανα μια χάρη, ή στον πρώτο καυγά να εκτοξεύουν άσχημα λόγια που είμαι σίγουρη ότι πιστεύουν. Δεν μ αρέσει να κρίνω ανθρώπους , γιατί δεν με θεωρώ ικανή να το κάνω και εγώ. Έχω εκπλαγεί από άτομα που βρισκόταν κάποτε στη ζωή μου ή από άτομα που εμπιστευόμουνα και θεωρούσα ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ να με πουλάνε με την πρώτη ευκαιρία. Και έχω τρανταχτά παραδείγματα. Κάποτε είχα μια φίλη πολύ κολλητή(ας την πούμε Χ.) , που την θεωρούσα δικό μου άνθρωπο . Δυστυχώς από ότι φάνηκε τη θεωρούσα μόνο εγώ γιατί ξαφνικά τα μυστικά μου έχουν διαρρεύσει. Μου το επιβεβαίωσε και μια κοινή γνωστή που ήρθε επισκέφτηκε από τα ξένα πριν λίγες μέρες. Συγκεκριμένα εχτές το βράδυ μου είπε χίλια πράγματα που ήξερε για μένα και που δεν έπρεπε να ξέρει, που ίσως αν δεν είχα πιει τόσο να τα θυμόμουν τώρα καλύτερα. Έχω μεγάλη αγάπη στο ποτό. Στον τόπο μου λένε άνθρωπο που δεν πίνει να μην τον εμπιστεύεσαι. Και όμως η Χ δεν έπινε. Σχεδόν ποτέ. Παρόλα αυτά την εμπιστευόμουν γιατί νόμιζα πως και εκείνη έκανε το ίδιο. Όταν λοιπόν η ξένη κοπέλα(ας την πούμε Μ.) μου είπε πως κάποια που θεωρούσα φίλη μου με βρίζει και με σχολιάζει, έμεινα ανέκφραστη. Αναρωτιέμαι από τι πηγάζει όλο αυτό και πόσα χρόνια άραγε με μισούσε.? Παρ όλα αυτά δεν έβρισα, δεν φώναξα παρά ξεστόμισα ένα it’s ok. Από μικρή με έμαθαν να μην είμαι καρφί. Και όταν με κάποιον είσαι χρόνια φίλος είναι ανέντιμο να βγαίνεις και να τον κράζεις σε γνωστούς σας. Πρέπει να σέβεσαι το γεγονός πως κάποτε ήτανε φίλος σου. Πέρασα πολλά με τη συγκεκριμένη κοπέλα και ίσως γι αυτό δεν έβρισα ίσως και να ντράπηκα την ξένη κοπέλα. Σε άνδρες μπορεί να μην φέρθηκα ποτέ καλά, στις φίλες μου όμως ήμουν και θα μαι πάντα εντάξει. Ίσως αν έκραζα και γω να ένιωθα τώρα καλύτερα μα δεν μου πάει η καρδιά να το κάνω. Ακόμα και όταν η Μ. μου είπε πως η Χ. με ζηλεύει και πάλι την υπερασπίστηκα . Δεν θα έβριζα ποτέ κάποιον με τον οποίον πέρασα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου γιατί τότε θα ήμουν ηλίθια που τον έκανα τόσα χρόνια παρέα. Το μόνο κρίμα στην όλη υπόθεση είναι πως εκτεθήκαμε αμφότερες σε τρίτους , και η χτεσινή κουβέντα με την Μ. μου χάλασε όλο το βράδυ. Δεν ήξερα πως η Χ.ακόμα ασχολείται μαζί μου. Δεν ήξερα ότι με μισεί τόσο. Στην τελική ποτέ δεν κατάλαβα τι έκανα ΕΓΩ για να φτάσουμε ως εδώ. Και τέλος εδώ. Τελειώνω πριν καν αρχίσω το όλο θέμα. Δεν ξέρω γιατί το έγραψα, απλά έπαθα σοκ από τα λόγια της Μ. και έπρεπε να το γράψω . για να δικαιώσω τα τόσα άτομα που μου έλεγαν να προσέχω την Χ. και γω δεν άκουγα. Αλλά όλοι έχουμε δικαίωμα στα λάθη… και τα λάθη πληρώνονται .. γι αυτό προσέχε τους φίλους σου γιατί μπορεί στο μέλλον να το πληρώσεις κάπως έτσι. Μ. σ ευχαριστώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου